سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مخزن استیل

 

خرید مخزن استیل ضد زنگ

اگر در محل کاربری خود نیازمند استفاده از مخزن استیل هستید به شما با کامل اطمینان از عملکرد عالی و ماندگاری بالای مخازن استیل گروه صنعتی سازآب پیشنهاد می کنیم خرید مخزن استیل خود را به تیم متخصص ما بسپارید. با خرید مخزن استیل از این شرکت می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. برای تولید مخزن استیل فقط از بهترین ورق استنلس استیل کلاس   201, 304, 430، 409 استفاده می شود. این ماده مثبت و بسیار دارای مزیت است، از نظر قابلیت اطمینان، دوام از سایر مخازن کاملا متمایز است، عملاً نیازی به نگهداری خاص و پیچیده ای ندارد. ما به شما مخزن استیل در اشکال و اندازه های مختلف اعم از  بیضی، مستطیل، مربع، با مقاومت در برابر حرارت را پیشنهاد می کنیم. شما همچنین می توانید مخازن استیل سفارشی را با اندازه های استاندارد جداگانه خریداری کنید که در شرایط بهینه تولید می شوند. برای هرگونه سوال می توانید با مسئولین شرکت سازآب تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که به تمام سوالات شما در ارتباط با مخازن استیل پاسخ دهیم، به شما مشاوره دهیم و در انتخاب مخازن استیل و کانتینرها به شما کمک کنیم. مخزن استیل ذخیره و ذخیره مایعات بسیار مطمئن و مفید است زیرا خطر خوردگی ناشی از رطوبت و تماس با سیالات شیمیایی وجود ندارد. سیلوها بسیار شبیه مخازن هستند در واقع سیلوها ممکن است از جنس استیل یا گالوانیزه باشد که برای  ذخیره سازی مواد فله مورد استفاده قرار می گیرند ، آنها بارهای مشابهی را تجربه می کنند. مخزن استیل را برای طیف گسترده ای از پروژه های فردی استفاده نمایید. مخازن استیل کوچک  اهدافی هستند که حداکثر یکپارچگی را در محیط یا قسمت موجود تضمین می کنند.

مخزن استیل ضد زنگ :

مزیت اصلی مخزن استیل ضد زنگ مقاومت آن در برابر خوردگی است. این کیفیت برای یک مخزن همه منظوره مهم است، زیرا سفارش یک مخزن پخت و پز استیل برای مصارف مختلف ضروری است، به عنوان مثال:

1-مخازن خانگی برای آب گرم و سرد، از جمله  برای گرم کردن آن

2-مخازن سوخت و مایعات مشابه

3-مخازن استیل  برای آب آشامیدنی و برای نیازهای تولید مواد غذایی.

4-مخزن استیل آب ساده، با کیفیت و قابل اعتماد

مهم است که نه تنها در داخل مخزن استیل ، بلکه در جداره خارجی آن نیز خوردگی وجود نداشته باشد . جداره خارجی و داخلی مخازن استیل ضد زنگ مواد غذایی و سایر کیفیت های این فولاد نیاز به تعمیر چندانی ندارد. چنین ظرفی به هیچ گونه تعمیر و نگهداری نیاز ندارد. از نظر نگهداری ساده، تمیزی و طول عمر آن عملا نامحدود است.

مخازن استیل مایع :

مخازن استیل مایع با ظرفیت خود از سایر مخازن متمایز می شوند. مخازن سفارشی فولاد ضد زنگ معمولاً در ابعاد خیلی بزرگ تقاضا نمی شوند زیرا برای تولید یک مخزن استیل مایع بزرگ باید اسب بخار را محاسبه کند. ارزش عملی قابل تولید مخازن استیل مایع  مخازنی  با حجم 30-40 لیتر است و حداکثر حجم بسته به نیاز مشتری تعیین می شود. در اینجا برخی از ویژگی ها و مشخصات مورد نیاز برای سفارش مخزن استیل آورده شده است :

نیاز به تماس با غذا و بهداشتی بودن آن

مقاومت در برابر خطر آتش سوزی - ذخیره مایعات قابل اشتعال

اشکال هندسی و ویژگی های اتصال دهنده ها

شیرآلات، نگهداری سطوح داخلی

بار تکنولوژیکی اضافی، به عنوان مثال - مخزن فولاد ضد زنگ با گرمایش.

مشتریانی که به تنظیم دقیق پارامترهای مخزن و ویژگی های طراحی اعتماد ندارند، می توانند روی کمک ما از مشاوره گرفته تا سازماندهی یک پروژه با ظرفیت بالا حساب کنند. مدل هایی وجود دارد که اغلب سفارش داده می شوند .

تجهیزات و تولید مخازن استیل :

هر مخزن استیل سفارشی پس از بحث در مورد نحوه طراحی آن به ترتیب زیر ساخته می شود:

شکاف ها را در ورق های استنلس ضد زنگ برش دهید.

آماده سازی قطعات کار برای مونتاژ - فرآوری لبه، خمش (تاکردن) در محل های مورد نیاز)، حفاری و برش سوراخ ها و بازشوها.

مونتاژ سازه های اضافی، به عنوان مثال - لوله های دودکش در یک مخزن استیل گرمایش آب .

جوش ورق های استنلس استیل و قالب بندی

نصب اتصالات ورودی و خروجی لوله.

مخزن نصب شده از نظر استحکام و دوام بررسی می شود. یک مخزن  استیل بزرگ 500 لیتری از جنس استنلس استیل و سایر مخازن با حجم زیاد تحت کنترل ویژه و دقیق قرار دارند. سفتی نیز در طول تولید به دقت کنترل می شود.  تمام ابعاد در نظر گرفته می شود و مخصوصاً اتصالات در صورتی که توسط طرح یا پروژه ارائه شده باشند. تست نشت با استفاده از چندین روش انجام می شود. کیفیت اتصالات جوش داده شده نیز در صورت لزوم  با روش ابزاری بررسی می شود. مخازن استیل سفارشی تنها راه برای دستیابی به ظرفیت مورد نیاز برای شرایط عملیاتی موجود است.گروه صنعتی سازآبمخازن تک ماش استنلس استیل برای صنایع غذایی، شیمیایی و دارویی تولید، مونتاژ و خدمات می دهد. این کارگاه مجهز به تجهیزات مدرن و روز دنیا می باشد.

انواع مخازن استیل تولیدی شرکت سازآب:

1. مخزن استیل نگهداری سیالات خوراکی :

مخزن نگهداری شیر ، مخزن استیل برای کفیر، برای ماست، برای آبجو، برای کواس خار، برای کواس، برای تخمیر، برای خنک کردن)

مخازن آب استنلس استیل (برای آب آشامیدنی، برای آب فنی، برای تامین آب)

مخازن استیل تخمیر :

مخازن استیل مورد استفاده در صنایع غذایی اغلب در گریدهای فولادی 304 و 304 L ساخت شرکت سازآب با ضخامت 1.5 تا 12 میلی متر ساخته می شوند. ورق استنلس استیل یکی از بادوام ترین فلزاتی است که توسط بشر برای مقاصدی که نیاز به نگهداری بادام و بهداشتی دارند؛ اختراع شده است. بسته به شرایط عملیاتی خاص، یک مخزن استیل ضد زنگ بیش از 50 سال عمر می کند.

تولید مخازن استنلس استیل نگهداری شیر :

مخزن استیل عمودی با حجم مفید جهت نگهداری و خنک سازی شیر بصورت دوجداره از جنس استنلس استیل 304 L با ضخامت 5 + 4 میلی متر می باشدکه این مخزن برای استفاده در فضای باز طراحی شده است و دارای پوسته دوم برای عبور آب سرد برای خنک کردن شیر تا دمای مورد نیاز در تابستان یا برای گرم کردن آب گرم در هوای سرد است. در جداره داخلی مخزن استیل، درزها و محل برشکار و جوشکاری تمیز می شوند تا از چسبیدن بقایای محصول ذخیره شده جلوگیری شود. مخازن استیل ضد زنگ با کاشی های پلی استایرن منبسط شده به ضخامت 60 میلی متر عایق بندی شده است. در سقف مخزن استیل سه کلاهک فناوری DU300 و یک نازل تنفسی با توری ایمنی DU500 تعبیه شده است. در پایین یک چاه بیضی شکل DU600 و یک پمپ برای مخلوط کردن محصول وجود دارد. مخزن دارای سیستم تخلیه میعانات است. کف مخزن باریک می شود تا محصول ذخیره شده به طور کامل خارج شود. این مخزن مجهز به 6 اسکرابر چرخشی با سیستم متمرکز برای تامین آب تحت فشار آنها می باشد.

هزینه مخازن استیل ضد زنگ  : 304

قیمت یک مخزن استیل ضد زنگ به پیچیدگی ساخت، حجم هندسی، ضخامت و کیفیت ورق استنلس استیل بستگی دارد. قیمت پایه عمدتا بر اساس قیمت تمام شده فولاد ضد زنگ در بازار فعلی و همچنین هزینه های مستقیم و غیرمستقیم مخازن استیل تولیدی برآورد می گردد. مخازن استیل ضد زنگ را می توان به سه روش خریداری کرد: خرید مخزن استیل مستقیما از تولید کننده ، خرید مخزن استیل از فروشگاههای موجود در بازار صنعتی ، خرید مخزن استیل از شرکت های موجود در سطح کشور.  

نصب مخازن استنلس استیل :

گره صنعتی سازآب یکی از بزرگترین تولید کنندگان مخازن استیل در ایران می باشد که در کنار تحویل محصول به مشتریان توانایی و دانش لازم و نیروی متخصص جهت نصب مخازن استیل را دارد. به عنوان یک قاعده، نصب کانتینرها مستقیماً از لحظه نصب در محل انجام می شود.

نصب مخزن استیل شامل مراحل زیر است:

انتقال مخزن استیل به مکان مورد نظر

نصب مخزن استیل بر روی پایه آماده

عایق مخزن

اتصال خطوط لوله

انجام هیدروتست

از مخزن استیل عمودی آب آشامیدنی تصفیه شده برای تهیه نوشیدنی های گازدار با حجم 30 متر مکعب استفاده می شود. مخزن استیل عمودی تهیه نوشیدنی ها گازدار از ورق استنلس استیل 304 با ضخامت 4 میلی متر ساخته شده و با صفحه معدنی 100 میلی متر عایق شده و با ورق پلیمری پوشانده شده است. سقف مخزن فولاد ضد زنگ مجهز به یک دستگاه تصفیه هوا و یک پلاگین بازرسی DU300 است. در پایین مخزن یک چاه DU600 برای تعمیر و نگهداری ... کف مخزن استیل ضد زنگ برای تخلیه کامل محدب است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر مرتبط با انواع مخازن استیل شما را به وب سایت سازآب ارجاع می دهیم.